Strategije






Za vaš odgovor izponite anketo. Odgovor vam pošlemo po elektronski pošti.
Življenski cikli poslovnih modelov
Podjetja po vsem svetu iščejo formulo uspeha, ko jim pričnejo upadati prihodki. Vse več se jih zaveda, da morajo ustvariti inovativen poslovni model s katerim lahko nadaljujejo z istim trendom ali z rastjo. Še vedno pa je malo takšnih mojstrov kot so v Applu, Hiltiju, Googlu ali Tesla Motors. Danilo Tič vam pojasni življenski cikel poslovni model podjetij skozi tri nivoje. Na primeru višinskih del in na eni od prej navedenih podjetij razkrije neverjetno dinamiko in mehanizme uspešnih poslovnih modelov. Trinivojski kanvas poslovnih modelov je vizualno strateško in inovativno orodje, s katerim lahko vsako podjetje analizira gibanje svojih poslovnih modelov in poveča inovativni nivo svojih poslovnih modelov.
Strategije rasti s prebojnimi poslovnimi modeli
Če se ozremo na gibanje vrednosti delnic Aplla lahko vidimo, da je v zadnjem desetletju strmo rasla, čeprav so ustvarjali izdelke, ki obstajajo na trgu. Svojo rast so ustvarili z izjemno inovativnimi poslovnimi modeli. Vsak novi izdelk je pomenil preboj, ki se je odrazil v skoku delnice. Kombiniranje poslovnih modelov obstoječih izdelkov s poslovnimi modeli operacijskega sistema, multimedie, programskih omejitev, izjemne kakovosti, zanesljivosti, simplističnega dizajna je ustvarila neverjeten uspeh. Danilo Tič vam bo pokazal, kako drugače razmišljati o strategijah, kako vizualizirati strategijo in kako uporabljati nova orodija za oblikovanje strategij, poslovnih modelov in inovacij.
Primerjava strategij različnih podjetij v panogi
Če primerjamo Apllovo strategijo kombiniranja poslovnih modelov, ki je pripomogla k bliskoviti rasti, se je Intel odločil za zelo konzervativno strategijo zanesljive zmerne rasti. Cene delnice Intela se namreč v desetletju niso bistveno spremenile. Na to je vplival konstanten tržni delež in stabilni trendi na področju procesorjev brez prebojnih inovacij. Danilo Tič vam pokaže kako lahko analizirate svojo konkurenco, podjetja v panogi in na osnovi tega oblikujete svoj poslovni model, ki vam lahko prinese strateško prednost.
Ustvarjanje prebojnih idej in njihovo oblikovanje v poslovni model
Ali bi želeli imeti rast kot Apple ali kot Intel ali kot SBI? Če želite slediti Apple ali Intel morate ustvarjati prebojne ideje, ki jih je potrebno spremeniti v inovacije s pomočjo poslovnega modela. Na osnovi primerov vam Danilo Tič pokaže, kako to narediti, da boste sami pričeli kreirati prebojne ideje in oblikovati primerne poslovne modele.