Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Blog

 

 

Filtering by Category: Nasvet

Kaj želimo dobiti od partnerjev?

Danilo Tic

Če želimo dolgoročno sodelovati s partnerjem, nam mora pomagati pri enem od treh področij.

  • Pomagati nam mora izvesti določeno nalogo, ki je povezana  z izvedbo našega procesa
  • Rešiti nam mora določen problem, za katerega nimamo zadosti lastnih virov za izvedbo, ali pa sploh nimamo virov in znanja, da bi jih rešili.
  • Pomagati nam mora zadovoljiti potrebe, ki jih imamo v podjetju in jih  ne moremo jih pa zadovoljiti.  Ena takšnih potreb je komuniciranje, ki se z rastjo podjetij zelo zaplete.

Če partner ne pomaga na nobenem od navedenih področij, potem je z njih nesmiselno sodelovati.

Pri izbiri partnerja je koristno analizirati njegov poslovni model in ugotoviti, kako nas tretira. Smo zanj kupci, soustvarjalci ali posredniki.  Kaj od prej navedenega je možno?

Če ugotovite, da se odziva pretogo, morate poiskati bolj fleksibilnega partnerja.

Številna podjetja v Sloveniji ocenjuje dobavitelje. Večina ocen ni narejena z vidika poslovnega modela. Ocenjuje se kriterij cene, kakovosti, odziva osebja, ustreznosti dokumentacije in podobno. Podjetja lahko zelo koristi presoja skladnosti poslovnega modela partnerja z vidika kombiniranja z njihovim poslovnim modelom. Sta modela kompatibilna ali podjetja sodelujeta, ker ni druge izbire. Pri nas v številnih primerih kupci pogojujejo sklenitve  poslov z izbiro partnerja. Potencialni partnerji ali partnerji, ki povzročajo probleme, ne izvedejo nalog v dogovorjenih okvirih in ne zadovoljijo potreb, so le zvezde enodnevnice. Potrebno jih izločiti čimprej.

Če ocenimo svoj poslovni model z vidika kombiniranja poslovnega modela s modeli partnerjev, nam mora takšen poslovno modelni  kombo  prinesti  izvedene naloge,  rešene  probleme in zadovoljene potrebe.

Zakaj pomagati partnerjem?

Danilo Tic

Pomagajte partnerjem uspeti, če želite svoj uspeh.

Ko podjetje oblikuje nov poslovni model, morajo odgovorni preveriti, ali so poslovni modeli ključnih partnerjev kompatibilni z modelom podjetja, ali ne. Vprašati se morajo, če so obstoječi in bodoči uporabniki pripravljeni na inovativne rešitve. Ali morajo tudi uporabniki inovirati svoje poslovne modele, če hočemo, da bo naš inovativen poslovni model, oz. inovativen proizvod znotraj poslovnega modela uspešen? Pri tem se je smiselno osredotočiti na resnične primere.

Vir: Wikipedia

Vir: Wikipedia

Eden od takšnih je zagotovo primer Hilti. Omenjeno podjetje je pred leti razvilo pištolo za streljanje sider v betonsko podlago. S takšnimi sidri so skrajšali čas pritrjevanja kablov na betonsko podlago. Obenem so odpadle številne vmesne aktivnosti, ki so bile pred tem potrebne. S takšnim novim načinom ni bilo več potrebno vrtati lukenj, vstavljati sider, na katere so se vijačile konstrukcije, v katere so bili položeni kabli. Če so v Hitiju želeli prodati to inovacijo, so morali prepričati uporabnike. Ti pa so zaradi tega morali inovirati  svoj poslovni model, ki je zaradi te novosti postal stroškovno učinkovitejši.  V tej korporaciji so se odločili za demonstracije pri izvajalcih potencialnih uporabnikih. Tako so na preprost način prikazali novo tehnologijo. Tisti, ki so se odločili za takšno tehnologijo, so pridobili tržno prednost pred konkurenco in stalno podporo. S kombiniranjem poslovnega modela Hitija s poslovnimi modeli izvajalcev je Hilti omogočil tudi inoviranje poslovnega modela izvajalcev uporabnikov njihovega izdelka, ki so posledično postali učinkovitejši. S tem, ko so postali njihovi partnerji uspešnejši zaradi Hitijeve inovacije, je to zagotovilo tudi uspeh za Hilti.

Podjetje Hilti uporablja demonstracijska usposabljanja kot izvrsten prodajni kanal in kanal za predstavitev novosti. Obenem tako pridobiva povratne informacije uporabnikov za izboljšane, potrebe in želje le teh.  Bodoči in obstoječi uporabniki pa dobijo s tem informacije, znanje in možnosti za inoviranje svojih poslovnih modelov. Podjetje Hilti pomaga partnerjem uspeti zato, da je samo uspešno.

Kako do inovacij z nami?

Danilo Tic

»Z osredotočenostjo na potrebe ljudi, upoštevanjem zmožnosti tehnologije in zahtev za poslovno uspešnost, sooblikujemo inovativne rešitve«, Danilo Tič.

S sistematičnim pristopom smo se v zadnjih 10 letih dokazali v več kot 100 projektih v domačih in mednarodnih organizacijah. Poslužujemo se metod in tehnik za (pre)oblikovanje strateške vizije, poslovnih modelov, strukture organizacije, vizualnih rešitev. S spremljanjem trendov in dogodkov iz okolja stalno usmerjamo fokus v prihodnost. Na osnovi tega prepoznavamo priložnosti, ki jih je možno realizirati v novih poslovnih modelih v prihodnosti. Pomagamo sooblikovati  ustvarjanje  organizacijske kulture in notranjih sistemov potrebnih  za ohranitev inovativnosti.

Rezultat: nove, inovativne možnosti za rast, ki so tržno zaželene in zasnovane na sposobnosti podjetij.